TRENDSETER | Trendseter Media
15042
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15042,vcwb,vcwb-ver-2.6.1,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive

Auto Radio

AutoRadio este unul dintre cele mai populare posturi de radio din Chișinău. Un criteriu reprezentativ al ascultătorilor Auto Radio este posesia unui mijloc de transport personal. Această categorie de ascultători presupune o posibilitate financiară ridicată, statut social, un mod de viață activ, forță de cumpărare ridicată și o sursă stabilă de venit. Eterul postului de radio are urmatoarele caracteristici : informativ, pozitiv, activ.

Auditoriu: Bărbați (59%) și femei (41%) cu vârsta cuprinsă între 25-55 ani
Acoperire: Chișinău și suburbii în eter pe frecvența 103.2 FM

Un radio cu muzica care se ascultă în 2018, cele mai actuale piese și genuri compilate într-un format top 40 personalizat. Profilul ascultătorilor Radio Zum reprezintă persoanele tinere cu vârsta cuprinsă între 17-35 ani, persoane energice, active social, în pas cu tendințele noi în lifestyle.

Auditoriu: Bărbați (40%) și femei (60%) cu vârsta cuprinsă între 17- 35 ani
Acoperire: Chișinău eter 93.3 FM, Website, Aplicație Android, Aplicație iPhone, Facebook, Instagram, Twitter, Spotify, Telegram.

Playlistul Radio 911 conține hiturile anilor 1990-2010 (20 de ani de muzică de aur). Target-ul abordabil reprezintă persoane cu vârsta cuprinsă între 25-45 ani, cu surse de venit medii și peste medie, 70% dintre aceștia sunt angajați în câmpul muncii și au o putere de cumparare ridicată.

Auditoriu: Bărbați (60%) și femei (40%) cu vârsta cuprinsă între 25- 45 ani
Acoperire: Chișinău eter 91.1 FM, Website, Aplicație android, Aplicație iPhone, Facebook, Instagram.

Platformă web tv cu conținut distractiv/educativ pentru copii de 1-5 ani.

Auditoriu: Femei (70%) și bărbați (30%) cu vârsta cuprinsă între 23- 45 ani
Acoperire: Youtube, Instagram, Facebook.

Platformă web tv cu conținut umoristic pentru maturi.

Auditoriu: Bărbați (60%) și femei (40%) cu vârsta cuprinsă între 16-35 ani
Acoperire: Instagram, Youtube, Facebook

O platformă de recomandări gen “must-try food” în R.Moldova.

Auditoriu: Bărbați (40%) și femei (60%) cu vârsta cuprinsă între 16- 38 ani
Acoperire: Instagram, Facebook.