TRENDSETER | Diviziunea Media
15042
page,page-id-15042,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.1,vc_responsive
auto radio image
Auto Radio (Chișinău 103.2 FM)

AutoRadio este unul dintre cele mai populare posturi de radio din Chisinau. Un criteriu reprezentativ al ascultatorilor AutoRadio este posesia unui mijloc de transport personal. Aceasta categorie de ascultatori presupune o posibilitate financiara ridicata, statut social, un mod de viata activ, forta de cumparare ridicata si o sursa de venit stabila. Eterul postului de radio are urmatoarele caracteristici : profesionalist, informativ, pozitiv, activ, actual.

Auditoriu: Barbati (59%) si femei (41%) cu virsta cuprinsa intre 25-55 ani

Acoperire: Chisinau+ suburbii

Format: AutoRadio este un post informativ-muzical din Chisinau lansat in anul 2001. Playlist-ul postului este format din interpreti rusi si internationali, de diferite stiluri muzicale si perioade de lansare.

Frecventa: 103.2 FM

Radio Zum reprezinta un post de radio cu un format perfectionat. Emisia Radio Zum reprezinta un mix de genuri muzicale combinate, dance-house-R&B si cele mai cotate piese ale momentului. Profilul ascultatorilor Radio Zum reprezinta persoanele tinere cu virsta cuprinsa intre 17-35 ani, persoane energice, active social, in pas cu tendintele in materie de fashion si tehnologii, orientate spre un stil de viata modern.

Auditoriu: Barbati (40%) si femei (60%) cu virsta cuprinsa intre 17- 35 ani

Acoperire: Chisinau+ suburbii

Format: Playlist compus din piese din Top 40 hituri ale momentului. In eter sunt difuzate piese romanesti, internationale si autohtone.

Frecventa: 93.3 FM

radio zum image
super-radio image

Super Radio ofera spatiu publicitar in promovarea campaniilor publicitare prin difuzarea spoturilor comerciale. Target-ul abordabil reprezinta persoane cu virsta cuprinsa intre 25-45 ani, cu surse de venit medii si peste medie, 60% dintre acestia sunt angajati in cimpul muncii si cu o putere de cumparare ridicata.

Auditoriu: Barbati (60%) si femei (40%) cu virsta cuprinsa intre 25- 45 ani

Acoperire: Chisinau+ suburbii

Format: Formatul Super Radio presupune hiturile recunoscute ale anilor 2000-2014, diferite genuri muzicale ale interpretilor autohtoni, din strainatate, inclusiv Rusia.

Frecventa: 91.1 FM

OnAir.md este un portal ce prezintă în mod special lumea muzicii autohtone. Hiturile cele mai proaspete afișate pe măsură ce acestea apar într-un Top 40 made in Moldova. Target-ul principal cuprinde persoanele cu vârsta între 16 și 40 ani ce tind să descopere primii noutățile muzicale din țară.

Auditoriu: Bărbați și femei cu vârsta între 16 și 40 ani.

Acoperire: Spațiul web.

Format: Songs Chart întocmit pe baza datelor heavy-rotation a posturilor Radio Zum 93.3 FM Chișinău și Super-Radio 91.1 FM Chișinău

Site: www.OnAir.md

OnAirMoldova
zumga tv image

ZumgaTV este un channel de entertainment difuzat pe YouTube și pagina de Facebook. Produsele de bază sunt showurile animate ”Romana reloaded” și ”Nosopîrșile”. Canalul s-a făcut remarcat în spațiul public câteva dintre principalele surse de noutăți, JurnalTV, Diez ș.a., având peste 7000 like-uri pe pagina de Facebook și peste 250 mii vizualizări pe YouTube. Targetul de bază reprezintă persoanele cu vârsta cuprinsă între 17 și 35 ani active în spațiul online.

Auditoriu: Bărbați și femei cu vârsta cuprinsă între 17 și 35 ani.

Acoperire: Spațiul web.

Format: Clipuri și imagini cu scop de recreere.

Site: www.facebook.com/ZumgaTV și www.youtube.com/zumgatv